- i ferie/ permisjonsmodus

onsdag, september 27, 2006



I går hadde jeg besøk av min venn Martin S. Gahrsen som nå er bosatt i Moss sammen med sin kone Christel. Alltid kjekt å preike med filosofen. Vi har sunget mange gamle sanger om igjen, helst svenske og litt Bjørn Eidsvåg. Nå for tiden og fremover blir det nok mest Bjørn Eidsvåg. Ikke spør hvorfor.

Ikveld kommer Per Olav og Hermund på middagsbesøk (Per Olav fyller 30 år!) Gleder meg. I morgen er det atter en gang sms-kyrkjan. Om du skulle lure på hva det er så skal du få noen stikkord:
- bord 70 på Dickens eller var det Capello?
- mye snakk om ingenting
- og litt mer snakk om ingenting

Ellers fikk jeg Thomas Dybdahl sitt nye album i hende her en dag... Bør høres!

4 kommentarer:

Lynglimt fra Gordon sa...

Hva er det du ikke vet? Synes du jeg lefler med fortiden

Anonym sa...

Takk i like så for hyggelig prat og gjensyn! Veldig kjekt å treffe deg igjen. Synes forresten du burde få tak i bildet fra Familie & Medier-brosjyren og legge det ut på denne siden. Muskler er ikke til for å skjules :-)

Anonym sa...

Martin: Du skal ikke se bort i fra at bildet dukker opp ett eller annet sted...

Andreas

Lynglimt fra Gordon sa...

Martin Smith: Hva skjedde? Hva skjedde da alt snudde?