- i ferie/ permisjonsmodus

onsdag, oktober 11, 2006

Grønne puter, shalom-caps...

I går traff jeg Eirik Monsen (bildet), en kompis fra tiden på Danielsen vgs. Det er rart hvor fort tiden går (klisje). Minnene er mange. Alt fra de grønne putene i storstuen, vaktmester Finn med Shalom-capsen, de meget karakteristiske lærerne osv. La meg også ta med at det var i korridorene på Danielsen vgs. jeg traff Cathrine, som jeg idag er gift med.

Nå er vi alle litt eldre. Vi sitter naturlig med beina i kors, kaffen går ned like lett som da vi drakk brus i timen i -98. Utdannelsen er snart ferdig, noen jobber, noen er gift, noen har barn. Vi er blitt voksne! Det ble litt mimring i går...

Dagens låt: Given to fly, Pearl Jam (fra albumet Yield, som Cathrine fikk meg til å kjøpe)

1 kommentar:

Lynglimt fra Gordon sa...

Det var mange damer som likte Monsen i vår klasse. En jente hadde til og med bilde av ham på russedrakten sin.....
Snakk om å ha draget...

Andreas: Beklager at jeg ikke kan på SmS-kyrkjan i kveld. Jeg jobber.
Ruva, arbeta och ryta.

G