- i ferie/ permisjonsmodus

søndag, oktober 22, 2006

Verra Cruz

I går var jeg en tur på sentralfestivalen som jeg nevnte før helgen. Det har vært mye bra opplegg med kunst i forskjellige former. Jeg fikk ikke med meg fredagen på festivalen, men i går var jeg der. Etter å ha hørt litt forskjellige band av litt søvndyssende rolig format, ble jeg rett og slett meid over ende av Verra Cruz.

Jeg må innrømme at Verra Cruz var ukjent for meg, men det var inntil i går. Dette var rått parti! Tre unge menn spilte hard, tight hard rock med små innslag av blues.
Det var bare så synd at ikke flere fikk dette med seg, for det var relativt glissent på konsertene i går.

Bandet består av disse tre:
Marc James - Vocal, Guitar, Lap Steel
Jimmy Cooke - Drums
Nick Bright - Bass Guitar


Dagens låt: Rock and a hard place (Verra Cruz)

1 kommentar:

Lynglimt fra Gordon sa...

Skulle gjerne sett Vera.
Men jeg fikk bare med meg fredagen, selv om jeg kjøpte pass for hele helgen.
Ruva!
Uansett har jeg denne helgen vært et åndelig hjem for kristenrock.
Nå hører jeg på brølende lam.