- i ferie/ permisjonsmodus

onsdag, november 15, 2006

Newsboys i kveld

I kveld braker det løs i Johanneskirken. Newsboys gjester Bergen, ikke dårlig det. Jeg håper å få tatt turen og sett de i kveld kl. 20. Tror det kan bli ganske så fett.

På vei hjem fra jobb i dag hørte jeg intervju med dem på NRK P1. Det har også vært gode oppslag i både BA og BT, og den nye cd´en deres fikk terningkast 4 i BA. De må da ha gjort noe riktig? Ikke vanlig at kristne band ellers arrangementer får positive terningkast i media. Det bør være en tankevekker mener jeg.

I går var jeg og så The Departed som sagt. Jeg gir filmen ternignkast 4. God, spennende film, men tapte seg på slutten. Hvem var det som ikke ble drept, var det jeg lurte på når den var ferdig. Litt mye vold etter min mening.

1 kommentar:

Ingalill sa...

Så du Newsboys? Hvordan var konserten,hvis du var der?