- i ferie/ permisjonsmodus

onsdag, januar 03, 2007

Døgnvill

Typisk! Hvert år er det samme runden. Jeg har snudd døgnet. Har ligget våken nå siden 23:30 i kveld, og nå er vel klokken nesten 01:30. Det finnes grenser for hvor mange ganger jeg klarer å snu meg i sengen.
Blir liggende å filosofere over ALT mellom himmel og jord. Det som er enda mer typisk er at Cathrine sovnet etter 15 minutter, og jeg bare ligger der lys våken.

Jaja, dagen i morgen kommer om jeg er våken eller ikke. Den spør ikke om det passer, om jeg er våken eller trøtt.

2 kommentarer:

Ingalill sa...

Døgnvillhet, eller mangel på søvn, er et vanlig fenomen blant mange uken etter nyttårsaften.. Tro meg,dere er ikke alene..

Anonym sa...

Kjenner meg igjen. Bra om det ikke blir en vane. I alle fall. Godt nyttår til deg og dine.