- i ferie/ permisjonsmodus

mandag, januar 15, 2007

London calling

Da er vi vel hjemme igjen etter en langhelg til London med familien. Reiste fra Bergen onsdag kveld og ankom hotellet som ligger ved Tottenham ct. rd. Supert å bo sentralt!

Dagene har gått med til mye shopping i x antall butikker. Et handleparadis spør du meg, koffertene ble fylt til smertegrensen. Blir mye trakking, og da funker det fint med kaffepause.

Uansett, vi fikk sett Mamma Mia musikalen på Prince of Wales Theatre. Skal du til London er det verdt å se en musikal, og da kan jeg anbefale Mamma Mia.

Nå er vi tilbake til jobb og studier, litt greit det og synes jeg. Her er et bilde fra da vi var på Tower Bridge.

9 kommentarer:

Marcus, Sondre, Kristin og Roger sa...

kult! Vi har pratet om london en helg vi også.... Kanskje vi bare burde gjort det... R

Andreas Gravdal sa...

Det er absolutt å anbefale! Komme seg litt vekk skader aldri :)

Anonym sa...

her kommer en første kommentar fra monsen.
ahh, savner London når jeg ser bildene, og hører fra deg. kjenner jeg må tilbake snart... vi får ta en guttetur over kanalen om ikke så lenge. sees snart.
eirik

Anonym sa...

Jeg er med! PO

Anonym sa...

Heisann!!
Godt nyttår til dere begge:)
så heldig dere er som har vært i London.. så mamma mia sist eg var der likte den godt.
du må hilse.
Sylvelin

Sturla sa...

Velkommen hjem!
Nå er det Rocky neste..

Btw: Anbefaler en tur litt lenger nord neste gang dere er i England. Liverpool er også en sjarmerende by, med shoppingmuligheter, museer, teater og musikaler, fotball og VELDIG hyggelige mennesker..

Andreas Gravdal sa...

Gratulerer med første kommentar Monsen! Tok sin tid... :) En guttetur over hadde vært knall! Vi sees på onsdag..

Ja, nå er det Rocky som står for tur Sturla!

Hvordan er livet på NLA Sylvelin?

Anonym sa...

Heihei!
Går fint på nla,reiser til kina og japan i neste mnd :) drar kanskje først til thailand,har hatt lyst å dra dit siden 10 klasse når du var innom klassen og fortalte om turen dere hadde.. gjorde en god jobb der..;)e en del år siden det..hehe
Sylvelin

Vegard sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.