- i ferie/ permisjonsmodus

torsdag, februar 01, 2007

01.02.03

Det er datoen vi giftet oss. Og om du er er riktig skarp så skjønner du at det er fire år siden i dag. Fire år går fort. Det heter jo at tiden går fort når man har det gøy.

Ungdommer på skolen spør om jeg er forlovet. Jeg svarer at jeg er gift. De får hakeslepp. Jeg sier at jeg giftet meg for fire år siden. De spør om det er noe i veien. Jeg svarer at hvis de bare hadde møtt Cathrine ville de forstå hvorfor jeg valgte å gifte meg tidlig.

Lenge leve kjærligheten!

Dagens låt: Love is in the air

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer!
Bra det du sa på tirsdag.
Takk for oppmøte

Marcus, Sondre, Kristin og Roger sa...

Gratulerer!! Dere er fine!

Vegard sa...

Gratulere med bryllupsdagen Andreas. Ny livet med kona og Jesus

Lykke til

Mvh
Vegard

Sjekk ut: haugsblogg.blogspot.com

Ingalill sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! Jeg har sett kona di og skjønner hvorfor du valgte å gifte deg tidlig;) :D

Sturla sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Helt riktig at tiden går fort når man har det gøy... ;)

Anonym sa...

Gratulerer. Hilsen Forloveren!

Anonym sa...

ja Røed Gratulerer med 4 års overstått bryllupsdag! 4 år siden, utrolig så tiden flyr. og tror vi alle er enige om at cathrine var et scoop! :) så forresten turid rise og reidulf på jussen idag, ikke spør meg hvorfor... sees snart
eirik

Andreas Gravdal sa...

Takk for det folkens....

Anonym sa...

Gratulerer med de fire første. 2002 var virkelig et fantastisk år og gifte seg på. Selv har konen og jeg vårt 4 års jubileum til sommeren.
Takk for det du sa på m-møtet forresten.
Håper vi snakkes ved en eller annen anledning.