- i ferie/ permisjonsmodus

onsdag, september 05, 2007

På Late Show med Bill Clinton

I dag hadde vi gleden av å være med på Late Show med selveste David Letterman.
Vi fikk billettter ved å signe oss opp på en liste før helgen, og da de ringte i dag og tilbød oss to billetter var det bare å stille seg i kø.

Hello Deli heter kisoken til Rupert som ofte er med i showet. Jeg tok meg den frihet å ta et lite bilde av den omgjengelige mannen.


Det var ganske strikte regler under showet, altså ingen bilder under opptaket. Litt dumt siden dagens gjest var ingen ringere enn tidligere president Bill Clinton! Han var i programmet for å snakke om sin nye bok Giving, og litt andre ting... Han er en facinerende mann kan en si.

Dagens artist i programmet var Patti Scialfa , konen til Bruce Springsteen. En dyktig dame som virkelig kan tingene sine.

Etter programmet var ferdig våknet paparazifotografen i Andreas. Jeg dro frem mitt hendige digitalkamera og fikk noen snap shots av The Boss på vei til bilen.

Mannen med solbriller på vei inn i bilen.


Da vi kom hjem i leiligheten der vi bor og så programmet, hadde vi klart å snike oss med på tv. Tidig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei-ser ut som dere har det fint:)Kos dere masse i NYC...:)Jeanette Arntzen

Anonym sa...

Vi storkoser oss. NYC er fantastisk spennende!

Andreas

Anonym sa...

Hei dere to!

Bra jobbet med bloggen, føler meg helt oppdatert. Koser meg sammen med dere, denne opplevelsen kommer barnebarna deres til å få høre om;)

Veldig kjekt å se Krister og Silje, må hilse veldig mye til dem fra oss hvis dere skulle huske det.

Kos dere så mye, vi gleder oss til å se mer!