- i ferie/ permisjonsmodus

tirsdag, september 18, 2007

Litt ymse

Siden sist har vi gjort litt forskjellig. Jeg har komt i gang med skolen her borte, tror det skal bli et interessant studie. Cathrine har lest på det store offentlige biblioteket på 5th ave - som forøvrig er det nest største bibilioteket i USA. Ellers går dagene veldig fort.

Her er bilder fra de siste dagene...

I leiligheten

Vårt lille koselige kjøkken

Cathrine var i FN- bygningen på omvisning i går mens jeg var på skolen.

Litt uklart bilde foran General Assembly Hall

Dame som bruker tiden på Subwayen til å løse kryssord. Det gjelder å være litt busy når man tar toget her. Jeg plugger i iPoden og ser rett frem. Det er best slik.


2 kommentarer:

Anonym sa...

nice, sjekk facebooken din =)

Linda Karin sa...

Hei!
Må bare si at jeg er veldig imponert over hvor mye der får gjort på så kort tid! Det ser ut som dere har det veldig gøy. Sikkert veldig arig å være på Letterman Show med Bill Clinton, såg faktisk når det programmet gikk på tv men sappet bare videre...det var dumt, hadde ikke gjort det hvis jeg visste dere var der!

Ønsker dere et fortsatt godt opphold.

Hilsen Linda (og Magnus og Elise!) :)