- i ferie/ permisjonsmodus

fredag, oktober 06, 2006

Kristendacapo

Som jeg skrev i går er jeg på Minns du sången i Kristiansand og Oslo denne helgen. Det er i forbindelse med jobben i Familie & Medier. Det er en spesiell opplevelse å være på et arrangement som dette. Mange folk i godt voksen alder som kommer sammen og synger gode gamle kristne svisker. For all del - ikke noe galt i det. Uansett, om man liker det eller ei, for min del ble høydepunktet å møte mannen du ser på bildet. Klas Anderhell. Han er trommis i Jerusalem, og jeg bare måtte ha ett bilde. Vi snakket sammen om den (minst) 5 minutter lange trommesoloen han hadde sist Jerusalem var i Bergen, 1997. Han husket den!

Nå er jeg tilbake på hotellet og ser Sopranos. Imorgen bærer det videre til tigerstaden i samme ærend som i dag. Skal også benytte anledningen til å treffe litt venner mens jeg er i Oslo.

Ligger ved link til Jerusalem-Hordaland siden.

2 kommentarer:

Lynglimt fra Gordon sa...

Klas Anderhell er en legende.
Han er mannen bak introen på krigsmann, hvilket er tidenes låt.
Artig med link til Jerusalem-Hordaland-siden. Skal legge ut bildet der også etterhvert.
Ruva i rockvärlden.

Van Slade sa...

Kjekt å se at du får gutta i tale.
Rock on....

Ellers vil jeg si at du har fått en fin side.