- i ferie/ permisjonsmodus

torsdag, oktober 05, 2006

Så langt


Denne uken har så langt gått med til å treffe litt forskjellige folk. Geir Morten, Magnar, David, Tor Håkon for å nevne noen. Bra å være litt sosial tenker jeg. I morgen reiser jeg til Kristiansand og deretter til Oslo, for å stå på stand for Familie og Medier på Minns du sången (smiler). Kommer nok med litt feedback på hvordan det var for de som skulle være interessert.

Fant ellers en litt kul side for mac entusiaster, www.foofbag.com

Dagens låt: One step closer, U2

4 kommentarer:

Corigo as sa...

Koselig å være med deg!:)

Lynglimt fra Gordon sa...

Setter ikke akkurat pris på at du ikke nevner at du også traff meg og Bjørn. Her skal liksom vi bygge relasjoner og så blir vi ikke nevnt engang. Og det til tross for at vi møttes to ganger denne uken.
Nei, nå er det viktig at du finner tilbake til sporet, og spør: Kanskje trenger du noen til å korrigere deg. kanskje trenger du noen til å tale inn i ditt liv, mens de roper: Hyjeeeeeeeeeeeeeee.
Relasjonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.
Snakkes på Capello

Andreas Gravdal sa...

Ja, jeg trenger noen som være min mentor på det området! RUVA

Van Slade sa...

Ja, reagerte litt på at ikke jeg og Gordis ble nevnt blant dem du traff i uke 40. Uansett, det er alltid kjekt å være med "Andy the bandit", så for meg var det med på å gjøre uke 40 til en bedre uke.
Snakkes i 41.