- i ferie/ permisjonsmodus

søndag, juni 07, 2009

Andreas joggeren


Jeg er inne i en god rytme om dagen. Jeg jogger fast. Det er ikke de lengste øktene, men det er regelmessig. Det tenker jeg er viktig. I dag gikk til og med "brattebakken" i Nordnesparken unna. Jeg henger som et slakt over gjerdet etterpå med tendenser til svimlebyer, men det føles bra likevel. Bildet er fra en joggetur før jeg gikk på jobb tidligere i vår.

Ellers er søndager med sol fint å benytte til tur i parken med et stopp på café Dromedar. En forbipasserende unge klarte å kline isen sin utover buksen min i dag. Jeg sa til bestemoren at det gikk fint, men egentlig gav jeg henne en kraftsalve inni meg. Angrer på det nå. Blir nok mye is klint utover bukser og gensre i årene som kommer.

Fruen er som alltid slående vakker.









4 kommentarer:

Lynglimt fra Gordon sa...

Du fronter fruen du også.....

Andreas Gravdal sa...

seff

Davod sa...

Jogg joggere joggis

Anonym sa...

I want not agree on it. I assume nice post. Specially the title-deed attracted me to study the intact story.